loading...

a f n بلاگ

بازدید : 103
يکشنبه 16 آبان 1400 زمان : 14:24

جزئيات دوره ي پروژه محور ساخت مارکت اندرويدي

در اين دوره ي آموزشي پروژه محور مهندس نيک زاد وظيفه ي تدريس را بر عهده دارند . اين دوره ي آموزشي در ?? جلسه ي ويديويي اماده شده است که ميتوانيد بصورت مجازي درآن شرکت کنيد يعني در هر مکان و زماني براي افرادي که در اين دوره شرکت کرده اند قابل استفاده است .

ويديو هاي اين دوره با کيفيت مطلوب صوتي و تصويري آماده سازي شده است و رضايتمندي استفاده کنندگان آنرا به دنبال داشته است .

اين دوره مناسب تمام افراد است و در اين دوره هر چيزي که استفاده ميشود از ابتدايي ترين حالت آن تدريس ميشود و حتي نحوه ي دانلود و نصب و راه اندازي موارد نيز تدريس ميشود .

قيمت اين محصول با توجه به کيفيت ارائه شده ، ساعات تدريس شده در دوره ،‌ دوره هاي ديگر فارسي موجود بسيار مناسب است و مدرس سعي کرده است حداقل مبلغ را براي اين دوره در نظر بگيرد تا عموم افراد بتوانند از آن استفاده کنند .

در اين دوره ي آموزشي زبان برنامه نويسي PHP و فريمورک محبوب آن Codeigniter و همچنين برنامه نويسي اپليکيشن اندرويدي با زبان Java و محيط رسمي Android Studio در نظر گرفته شده است .

همچنين در اين دوره ي آموزشي نحوه ي ساختن وب سرويس مبتني بر RESTful توسط فريمورک Codeigniter براي ارائه API لازم جهت اپليکيشن اندرويدي تدريس شده است .

و در بخش توسعه ي اپليکيشن اندرويدي مارکت ، از کتابخانه ي قدرتمند Volley جهت ارتباطات سروري استفاده شده است.

Volley يک کتابخانه ي محبوبي است که براي اپليکيشن هاي آنلاين که توليد ميکنيد ضروري است و بعلت نبودن منبع آموزش فارسي خوب ، در اين دوره ي آموزشي بصورت کامل پوشش داده شده است .

در نهايت سورس کدهاي پروژه هاي انجام شده در اين دوره ي آموزشي بصورت کامل در اختيار شما قرار خواهد گرفت تا علاوه بر آموزش هاي ويديويي سورس کدهاي مدرس را نيز داشته باشيد تا از آنها استفاده کنيد .

اين سورس کدها به راحتي قابل نصب روي سرور و هاست هاي مختلف است و همچنين سورس کد بخش اپليکيشن اندرويدي در محيط Android Studio نيز در اختيار شما قرار ميگيرد و به راحتي ميتوانيد از آن استفاده کنيد، امکانات آنرا تغيير دهيد يا امکانات جديدي به آن اضافه کنيد .

چرا بايد از دوره هاي پروژه محور استفاده کنيم ؟‌

بعنوان پايه گذار دوره هاي آموزشي پروژه محور به زبان فارسي ،‌ يکي از اصلي ترين مزيت هاي دوره هاي پروژه محور را يادگيري بسيار سريعتر و راحت تر ميدانيم .

زماني که هنوز دوره هاي آموزشي فارسي برنامه نويسي از حالت عادي به حالت پروژه محور در نيامده بودند ما در وب سايت قبلي خود که سالها پيش تاسيس شده بود و نام آن سامنتا بود اولين دوره هاي فارسي پروژه محور را توليد کرديم .

دوره ي پروژه محور معمولا مخلوطي از مباحث مختلف است که نياز بازار کار است .

به همين دليل زمان شما براي يادگيري بحث هاي حاشيه اي يک زبان برنامه نويسي خاص يا يک تکنولوژي خاص هدر نميرود و در عوض بر روي بخش هاي اصلي و مورد نياز تمرکز ميشود .

پياده سازي يک پروژه ي کاملا عملي و قابل لمس در طول دوره ، باعث ايجاد حس اعتماد به آموزش و همچنين ايجاد شوق يادگيري در دانش پذير ميشود و مباحث در طول مدت کم با شوق فراوان منتقل ميشود .

دوره هاي پروژه محور معمولا بجاي تمرکز روي يک زبان خاص يا يک تکنولوژي خاص ، چندين زبان و تکنولوژي را در کنار هم تدريس ميکند و اين از پيچيدگي ارتباط بين آنها هم کم ميکند و شما ميفهميد که چه چيزي را در کجا و با چه ارتباطي با ديگر بخش هاي پروژه ي خود بايد پياده سازي کنيد .

داستان آموزش هاي پروژه محور بيشتر به يوتيوب برميگردد که برنامه نويسان آماتور سعي ميکردند با زبان هاي برنامه نويسي يا تکنولوژي هايي که ياد گرفته اند ، پروژه هاي واقعي مثل يوتيوب و توييتر و فيسبوک و … را پياده سازي کنند و حين پياده سازي آموزش هم دهند .

اگر مزيت هاي دوره هاي آموزشي پروژه محور را در ليست جامعي بنويسيم به شکل زير خواهد بود :‌

  • صرفه جويي در زمان دانش پذير براي يادگيري
  • آموزش چند مبحث مختلف درون يک دوره ي آموزشي
  • ورود سريع به بازار کار
  • پياده سازي يک پروژه کاملا عملي در انتهاي دوره
  • در اختيار قرار دادن سورس کدها دوره و پروژه ي نهايي

ولي با وجود مزيت هاي فراواني که براي دوره هاي آموزشي پروژه محور وجود دارد معايبي هم وجود دارد که بايد بررسي کنيم .

در دوره هاي پروژه محور با وجود يادگيري بسياري از مباحث مورد نياز ، تمرکز از روي يک زبان خاص يا تکنولوژي خاص روي چند مورد پخش ميشود و اين مسئله باعث ميشود يادگيري عميق اتفاق نيوفتد البته اين هرگز به اين معني نيست که داشن پذير چيزي را از دست ميدهد ولي در طول دوره به آن صورت تمرکز و عميق بودن روي يک چيز خاص وجود ندارد .

مثلا همين دوره کافه بازار را در نظر بگيريد ، ما در اين دوره تمام چيزهايي که از php نياز باشد را تدريس ميکنيم ولي php مطمئنا فراتر است و براي يادگيري بسيار عميق php اين دوره مناسب نيست اين دوره در اندازه اي مناسب است که ميخواهيد سريعا وارد بازار کار شويد .

اگر ميخواهيد php را بصورت عميق ياد بگيريد دوره هاي ديگري نيز ساخته ايم که پروژه محور نيستند

  • دوره ي php بصورت کامل
  • دوره ي php mvc و ساخت يک فريمورک براي پي اچ پي

در کل دوره هاي تخصص محور در مقابل دوره هاي پروژه محور قرار دارد و مسئله ي اصلي اين است که شما بايد بسته به شرايط و نياز هاي خود آنها را تهيه کنيد هر کدام مزايايي دارد که ديگري ندارد .

ساخت بخش وب مارکت اندرويدي مشابه کافه بازار با php و فريمورک codeigniter

در بخش وب اين دوره ي پروژه محور ، از زبان برنامه نويسي php استفاده خواهيم کرد و تمام مفاهيم مورد نياز از صفر تدريس ميشود . از نصب کردن وب سرور مجازي بگير تا راه اندازي محيط برنامه نويسي براي php در اين دوره تدريس ميشود .

براي کدنويسي از محيط phpstorme شرکت جت برينز استفاده ميشود و مباحث php و فريمورک codeigniter بصورت کامل تدريس ميشود .

در بخش وب ، تمام بخش هاي مورد نياز يک مارکت اندرويدي بصورت کامل پياده سازي ميشود .

اعم از ساخت پنل مديريت ، پنل کاربران عادي ، پنل توسعه دهندگان ،‌فرانت اند وب سايت ( مارکت ) و …

همچنين در اين بخش از آموزش به ايجاد و مديريت پايگاه داده هاي mysql نيز ميپردازيم چون پايگاه داده مورد استفاده در اين دوره ي آموزشي mysql است .

بسياري از مباحث مهم که در اکثر فريمورک ها مطرح ميشود تدريس شده است .

مباحث امنيتي مثل اعتبار سنجي فرم ها و ايمن کردن کل مارکت و ..

مباحث مديريتي مثل پنل مديريت که قابليت مديريت کاربران و اپليکيشن و محتواي سايت را دارد .

پنل توسعه دهندگان که امکانات آپلود و انتشار اپليکيشن ها را به توسعه دهندگان ميدهد و همچنين بخش حسابداري نيز دارد .

سيستم ثبت نام و احراز هويت کاربران ، مديران و توسعه دهندگان که بصورت جز به جز آموزش داده ميشود .

اگر تمايل داريد از دوره ي آموزش ساخت کافه بازار با کدايگنايتر ديدن کنيد.

و بعد از پياده سازي تمام امکانات مورد نياز در بخش وب هنگام مهاجرت به بخش کدنويسي اپليکيشن اندرويدي ما نياز به وب سرويس داريم که بتوانيم API خروجي مناسب از اطلاعات پايگاه داده براي اپليکيشن اندرويدي که يک اپ انلاين است داشته باشيم

به همين منظور وب سرويس مبتني بر RestFul ميسازيم و بصورت کامل آموزش ميدهيم .

پياده سازي اپليکيشن مارکت اندرويدي با زبان Java و محيط Android Studio

در اين دوره ي پروژه محور بخش توليد اپليکيشن مارکت اندرويدي با زبان جاوا است . محيط توسعه و برنامه نويسي مورد آموزش محيط رسمي است که گوگل براي توسعه دهندگان اندرويدي ارائه داده است و نام آن Android Studio است و بر پايه ي محيط معروف Intellij IDEA ساخته شده است .

در اين دوره پروژه محور علاوه بر تدريس کامل کدنويسي Java براي پياده سازي انواع اپليکيشن هاي اندرويدي مباحث پياده سازي فرانت اند اپليکيشن هاي اندرويدي با xml و نحوه ي ساختن theme هاي مختلف آموزش داده ميشود .

برخي از مباحث جديد و کليدي براي برنامه نويسي اندرويد که در اين دوره آموزش داده شده است به شرح زير ميباشد :‌

  • آموزش کامل کار با Fragment ها در برنامه نويسي اندرويد
  • آموزش کامل کار با recyclerview ها
  • آموزش کار با Adapter هاي مختلف
  • آموزش کار با بخش هاي فرانت اند مثل bottomnavigation و navigation drawer و …
  • آموزش نصب و استفاده از کتابخانه ي volley بصورت کامل
  • آموزش پارس کردن داده هاي Json که volley از سمت سرور ميگيرد
  • آموزش لود کردن فايل ها و تصاوير با volley و کتابخانه ي Glid
  • آموزش پياده سازي جستجو درون اپليکيشن با volley
  • آموزش پياده سازي دسته بندي مختلف از سمت سرور
  • آموزش پياده سازي سيستم دانلود منيجر و بروزرساني بسته ها

8_lqu8.jpg

چرا از کتابخانه ي Volley استفاده کرديم ؟

امروزه اپليکيشن هاي موبايل اکثرا اطلاعاتشون را از سرورها فراخواني ميکنند و نياز است اپليکيشن هاي آنلاين به يک سروري متصل باشند که يک API ارائه دهد تا ارتباط بين اپليکيشن و سرور فراهم شود .

قبل تر ها در برنامه نويسي اندرويد با کلاس AsyncTask اطلاعات سرور فراخواني ميشد کلاسي که ترد جدايي ميسازد تا در آن اطلاعات از سرور رد و بدل شود ولي اشکالات و باگ هايي در اين سيستم وجود داشت که هرگز رفع نشد و برنامه نويسان به فکر ساختن کتابخانه هاي شخصي افتادند .

اين وسط کتابخانه هايي همچون Volley و Retrofit ظهور کردند و هر کدام باز مزايا و معايب خود را داشتند ولي از آنجايي که نسخه هاي جديد و بروز شده ي Volley داراي امکانات فراوان و خوبي براي ارتباطات سروري اپليکيشن هاي موبايل بود شرکت گوگل نيز در مستندات اصلي اندرويد Volley را درج کرد و پشتيباني از اين کتابخانه را اعلام کرد . دوره ي آموزش ساخت کافه بازار با آموزش پروژه محور کدايگنايتر را حتماً ببينيد.

ما نيز در اين دوره ي آموزشي کتابخانه ي Volley را از صفر بصورت کاملا پروژه محور آموزش خواهيم داد تا براي ساخت هر نوع اپليکيشن آنلاين در آينده نيز دچار هيچگونه مشکلي نشويد .

سورس کدهاي آماده مارکت اندرويدي مشابه کافه بازار

در اين دوره ي آموزشي ، همانطور که بالا نيز اشاره کرديم سورس کدهاي تمام بخش ها وجود دارد و در قالب فايل فشرده در اختيار شما قرار ميگيرد .

شما ميتوانيد از اين سورس ها در کنار آموزش استفاده کنيد و در اين صورت کل سورس کد را درک خواهيد کرد تا در آينده هر گونه استفاده اي از آن داشته باشيد .

سورس کدها شامل تمام کدهاي نوشته شده براي بخش وب و تمام سورس کدهاي بخش اپليکيشن اندرويدي قابل ايمپورت در محيط Android Studio است .

البته پشتيباني از پايگاه داده وب هم در کنار سورس ها قرار گرفته است که براي راحتي کار ميتوانيد از آن استفاده کنيد .

اهداف دوره چيست و دانش پذيران در پايان اين دوره چه چيزي را مسلط خواهند شد ؟‌

در پايان اين دوره هر دانش پذيري که دوره را با موفقيت طي کند موارد زير را بايد مسلط شود

  • نصب و راه اندازي وب سرور مجازي و کانفيگ کردن آن
  • نصب فريمورک Codeigniter و راه اندازي و کانفيگ آن
  • برنامه نويسي php در محيط Codeigniter
  • نصب و کار با محيط phpstorme
  • کار با پايگاه داده mysql
  • ساخت وب سرويس مبتني بر RESTful
  • نصب و راه اندازي محيط برنامه نويسي اندرويد ( شامل اندرويد استوديو – jdk – sdk ، امولاتورهاي اندرويدي و … )
  • برنامه نويسي اندرويد با زبان جاوا
  • نصب و استفاده ي کامل از کتابخانه ي Volley
  • ساخت سيستم جستجو مبتني بر سرور در اپليکيشن موبايل
  • ساخت سيستم ثبت نام و اهراز هويت
  • ساخت اسلايدر و ديگر بخش هاي گرافيکي اپليکيشن

در صورت اينکه به دنبال دوره ي آموزش پروژه محور ساخت اپليکيشن با جاوا هستيد اين دوره را حتماً ببينيد.

شما ميتوانيد بصورت کامل در اين دوره ي آموزشي از طريق لينک زير کليک کنيد

دوره ي پروژه محور ساخت سايت و اپ مارکت بازار با سورس کامل

جزئيات دوره ي پروژه محور ساخت مارکت اندرويدي

در اين دوره ي آموزشي پروژه محور مهندس نيک زاد وظيفه ي تدريس را بر عهده دارند . اين دوره ي آموزشي در ?? جلسه ي ويديويي اماده شده است که ميتوانيد بصورت مجازي درآن شرکت کنيد يعني در هر مکان و زماني براي افرادي که در اين دوره شرکت کرده اند قابل استفاده است .

ويديو هاي اين دوره با کيفيت مطلوب صوتي و تصويري آماده سازي شده است و رضايتمندي استفاده کنندگان آنرا به دنبال داشته است .

اين دوره مناسب تمام افراد است و در اين دوره هر چيزي که استفاده ميشود از ابتدايي ترين حالت آن تدريس ميشود و حتي نحوه ي دانلود و نصب و راه اندازي موارد نيز تدريس ميشود .

قيمت اين محصول با توجه به کيفيت ارائه شده ، ساعات تدريس شده در دوره ،‌ دوره هاي ديگر فارسي موجود بسيار مناسب است و مدرس سعي کرده است حداقل مبلغ را براي اين دوره در نظر بگيرد تا عموم افراد بتوانند از آن استفاده کنند .

در اين دوره ي آموزشي زبان برنامه نويسي PHP و فريمورک محبوب آن Codeigniter و همچنين برنامه نويسي اپليکيشن اندرويدي با زبان Java و محيط رسمي Android Studio در نظر گرفته شده است .

همچنين در اين دوره ي آموزشي نحوه ي ساختن وب سرويس مبتني بر RESTful توسط فريمورک Codeigniter براي ارائه API لازم جهت اپليکيشن اندرويدي تدريس شده است .

و در بخش توسعه ي اپليکيشن اندرويدي مارکت ، از کتابخانه ي قدرتمند Volley جهت ارتباطات سروري استفاده شده است.

Volley يک کتابخانه ي محبوبي است که براي اپليکيشن هاي آنلاين که توليد ميکنيد ضروري است و بعلت نبودن منبع آموزش فارسي خوب ، در اين دوره ي آموزشي بصورت کامل پوشش داده شده است .

در نهايت سورس کدهاي پروژه هاي انجام شده در اين دوره ي آموزشي بصورت کامل در اختيار شما قرار خواهد گرفت تا علاوه بر آموزش هاي ويديويي سورس کدهاي مدرس را نيز داشته باشيد تا از آنها استفاده کنيد .

اين سورس کدها به راحتي قابل نصب روي سرور و هاست هاي مختلف است و همچنين سورس کد بخش اپليکيشن اندرويدي در محيط Android Studio نيز در اختيار شما قرار ميگيرد و به راحتي ميتوانيد از آن استفاده کنيد، امکانات آنرا تغيير دهيد يا امکانات جديدي به آن اضافه کنيد .

چرا بايد از دوره هاي پروژه محور استفاده کنيم ؟‌

بعنوان پايه گذار دوره هاي آموزشي پروژه محور به زبان فارسي ،‌ يکي از اصلي ترين مزيت هاي دوره هاي پروژه محور را يادگيري بسيار سريعتر و راحت تر ميدانيم .

زماني که هنوز دوره هاي آموزشي فارسي برنامه نويسي از حالت عادي به حالت پروژه محور در نيامده بودند ما در وب سايت قبلي خود که سالها پيش تاسيس شده بود و نام آن سامنتا بود اولين دوره هاي فارسي پروژه محور را توليد کرديم .

دوره ي پروژه محور معمولا مخلوطي از مباحث مختلف است که نياز بازار کار است .

به همين دليل زمان شما براي يادگيري بحث هاي حاشيه اي يک زبان برنامه نويسي خاص يا يک تکنولوژي خاص هدر نميرود و در عوض بر روي بخش هاي اصلي و مورد نياز تمرکز ميشود .

پياده سازي يک پروژه ي کاملا عملي و قابل لمس در طول دوره ، باعث ايجاد حس اعتماد به آموزش و همچنين ايجاد شوق يادگيري در دانش پذير ميشود و مباحث در طول مدت کم با شوق فراوان منتقل ميشود .

دوره هاي پروژه محور معمولا بجاي تمرکز روي يک زبان خاص يا يک تکنولوژي خاص ، چندين زبان و تکنولوژي را در کنار هم تدريس ميکند و اين از پيچيدگي ارتباط بين آنها هم کم ميکند و شما ميفهميد که چه چيزي را در کجا و با چه ارتباطي با ديگر بخش هاي پروژه ي خود بايد پياده سازي کنيد .

داستان آموزش هاي پروژه محور بيشتر به يوتيوب برميگردد که برنامه نويسان آماتور سعي ميکردند با زبان هاي برنامه نويسي يا تکنولوژي هايي که ياد گرفته اند ، پروژه هاي واقعي مثل يوتيوب و توييتر و فيسبوک و … را پياده سازي کنند و حين پياده سازي آموزش هم دهند .

اگر مزيت هاي دوره هاي آموزشي پروژه محور را در ليست جامعي بنويسيم به شکل زير خواهد بود :‌

  • صرفه جويي در زمان دانش پذير براي يادگيري
  • آموزش چند مبحث مختلف درون يک دوره ي آموزشي
  • ورود سريع به بازار کار
  • پياده سازي يک پروژه کاملا عملي در انتهاي دوره
  • در اختيار قرار دادن سورس کدها دوره و پروژه ي نهايي

ولي با وجود مزيت هاي فراواني که براي دوره هاي آموزشي پروژه محور وجود دارد معايبي هم وجود دارد که بايد بررسي کنيم .

در دوره هاي پروژه محور با وجود يادگيري بسياري از مباحث مورد نياز ، تمرکز از روي يک زبان خاص يا تکنولوژي خاص روي چند مورد پخش ميشود و اين مسئله باعث ميشود يادگيري عميق اتفاق نيوفتد البته اين هرگز به اين معني نيست که داشن پذير چيزي را از دست ميدهد ولي در طول دوره به آن صورت تمرکز و عميق بودن روي يک چيز خاص وجود ندارد .

مثلا همين دوره کافه بازار را در نظر بگيريد ، ما در اين دوره تمام چيزهايي که از php نياز باشد را تدريس ميکنيم ولي php مطمئنا فراتر است و براي يادگيري بسيار عميق php اين دوره مناسب نيست اين دوره در اندازه اي مناسب است که ميخواهيد سريعا وارد بازار کار شويد .

اگر ميخواهيد php را بصورت عميق ياد بگيريد دوره هاي ديگري نيز ساخته ايم که پروژه محور نيستند

  • دوره ي php بصورت کامل
  • دوره ي php mvc و ساخت يک فريمورک براي پي اچ پي

در کل دوره هاي تخصص محور در مقابل دوره هاي پروژه محور قرار دارد و مسئله ي اصلي اين است که شما بايد بسته به شرايط و نياز هاي خود آنها را تهيه کنيد هر کدام مزايايي دارد که ديگري ندارد .

ساخت بخش وب مارکت اندرويدي مشابه کافه بازار با php و فريمورک codeigniter

در بخش وب اين دوره ي پروژه محور ، از زبان برنامه نويسي php استفاده خواهيم کرد و تمام مفاهيم مورد نياز از صفر تدريس ميشود . از نصب کردن وب سرور مجازي بگير تا راه اندازي محيط برنامه نويسي براي php در اين دوره تدريس ميشود .

براي کدنويسي از محيط phpstorme شرکت جت برينز استفاده ميشود و مباحث php و فريمورک codeigniter بصورت کامل تدريس ميشود .

در بخش وب ، تمام بخش هاي مورد نياز يک مارکت اندرويدي بصورت کامل پياده سازي ميشود .

اعم از ساخت پنل مديريت ، پنل کاربران عادي ، پنل توسعه دهندگان ،‌فرانت اند وب سايت ( مارکت ) و …

همچنين در اين بخش از آموزش به ايجاد و مديريت پايگاه داده هاي mysql نيز ميپردازيم چون پايگاه داده مورد استفاده در اين دوره ي آموزشي mysql است .

بسياري از مباحث مهم که در اکثر فريمورک ها مطرح ميشود تدريس شده است .

مباحث امنيتي مثل اعتبار سنجي فرم ها و ايمن کردن کل مارکت و ..

مباحث مديريتي مثل پنل مديريت که قابليت مديريت کاربران و اپليکيشن و محتواي سايت را دارد .

پنل توسعه دهندگان که امکانات آپلود و انتشار اپليکيشن ها را به توسعه دهندگان ميدهد و همچنين بخش حسابداري نيز دارد .

سيستم ثبت نام و احراز هويت کاربران ، مديران و توسعه دهندگان که بصورت جز به جز آموزش داده ميشود .

اگر تمايل داريد از دوره ي آموزش ساخت کافه بازار با کدايگنايتر ديدن کنيد.

و بعد از پياده سازي تمام امکانات مورد نياز در بخش وب هنگام مهاجرت به بخش کدنويسي اپليکيشن اندرويدي ما نياز به وب سرويس داريم که بتوانيم API خروجي مناسب از اطلاعات پايگاه داده براي اپليکيشن اندرويدي که يک اپ انلاين است داشته باشيم

به همين منظور وب سرويس مبتني بر RestFul ميسازيم و بصورت کامل آموزش ميدهيم .

پياده سازي اپليکيشن مارکت اندرويدي با زبان Java و محيط Android Studio

در اين دوره ي پروژه محور بخش توليد اپليکيشن مارکت اندرويدي با زبان جاوا است . محيط توسعه و برنامه نويسي مورد آموزش محيط رسمي است که گوگل براي توسعه دهندگان اندرويدي ارائه داده است و نام آن Android Studio است و بر پايه ي محيط معروف Intellij IDEA ساخته شده است .

در اين دوره پروژه محور علاوه بر تدريس کامل کدنويسي Java براي پياده سازي انواع اپليکيشن هاي اندرويدي مباحث پياده سازي فرانت اند اپليکيشن هاي اندرويدي با xml و نحوه ي ساختن theme هاي مختلف آموزش داده ميشود .

برخي از مباحث جديد و کليدي براي برنامه نويسي اندرويد که در اين دوره آموزش داده شده است به شرح زير ميباشد :‌

  • آموزش کامل کار با Fragment ها در برنامه نويسي اندرويد
  • آموزش کامل کار با recyclerview ها
  • آموزش کار با Adapter هاي مختلف
  • آموزش کار با بخش هاي فرانت اند مثل bottomnavigation و navigation drawer و …
  • آموزش نصب و استفاده از کتابخانه ي volley بصورت کامل
  • آموزش پارس کردن داده هاي Json که volley از سمت سرور ميگيرد
  • آموزش لود کردن فايل ها و تصاوير با volley و کتابخانه ي Glid
  • آموزش پياده سازي جستجو درون اپليکيشن با volley
  • آموزش پياده سازي دسته بندي مختلف از سمت سرور
  • آموزش پياده سازي سيستم دانلود منيجر و بروزرساني بسته ها

8_lqu8.jpg

چرا از کتابخانه ي Volley استفاده کرديم ؟

امروزه اپليکيشن هاي موبايل اکثرا اطلاعاتشون را از سرورها فراخواني ميکنند و نياز است اپليکيشن هاي آنلاين به يک سروري متصل باشند که يک API ارائه دهد تا ارتباط بين اپليکيشن و سرور فراهم شود .

قبل تر ها در برنامه نويسي اندرويد با کلاس AsyncTask اطلاعات سرور فراخواني ميشد کلاسي که ترد جدايي ميسازد تا در آن اطلاعات از سرور رد و بدل شود ولي اشکالات و باگ هايي در اين سيستم وجود داشت که هرگز رفع نشد و برنامه نويسان به فکر ساختن کتابخانه هاي شخصي افتادند .

اين وسط کتابخانه هايي همچون Volley و Retrofit ظهور کردند و هر کدام باز مزايا و معايب خود را داشتند ولي از آنجايي که نسخه هاي جديد و بروز شده ي Volley داراي امکانات فراوان و خوبي براي ارتباطات سروري اپليکيشن هاي موبايل بود شرکت گوگل نيز در مستندات اصلي اندرويد Volley را درج کرد و پشتيباني از اين کتابخانه را اعلام کرد . دوره ي آموزش ساخت کافه بازار با آموزش پروژه محور کدايگنايتر را حتماً ببينيد.

ما نيز در اين دوره ي آموزشي کتابخانه ي Volley را از صفر بصورت کاملا پروژه محور آموزش خواهيم داد تا براي ساخت هر نوع اپليکيشن آنلاين در آينده نيز دچار هيچگونه مشکلي نشويد .

سورس کدهاي آماده مارکت اندرويدي مشابه کافه بازار

در اين دوره ي آموزشي ، همانطور که بالا نيز اشاره کرديم سورس کدهاي تمام بخش ها وجود دارد و در قالب فايل فشرده در اختيار شما قرار ميگيرد .

شما ميتوانيد از اين سورس ها در کنار آموزش استفاده کنيد و در اين صورت کل سورس کد را درک خواهيد کرد تا در آينده هر گونه استفاده اي از آن داشته باشيد .

سورس کدها شامل تمام کدهاي نوشته شده براي بخش وب و تمام سورس کدهاي بخش اپليکيشن اندرويدي قابل ايمپورت در محيط Android Studio است .

البته پشتيباني از پايگاه داده وب هم در کنار سورس ها قرار گرفته است که براي راحتي کار ميتوانيد از آن استفاده کنيد .

اهداف دوره چيست و دانش پذيران در پايان اين دوره چه چيزي را مسلط خواهند شد ؟‌

در پايان اين دوره هر دانش پذيري که دوره را با موفقيت طي کند موارد زير را بايد مسلط شود

  • نصب و راه اندازي وب سرور مجازي و کانفيگ کردن آن
  • نصب فريمورک Codeigniter و راه اندازي و کانفيگ آن
  • برنامه نويسي php در محيط Codeigniter
  • نصب و کار با محيط phpstorme
  • کار با پايگاه داده mysql
  • ساخت وب سرويس مبتني بر RESTful
  • نصب و راه اندازي محيط برنامه نويسي اندرويد ( شامل اندرويد استوديو – jdk – sdk ، امولاتورهاي اندرويدي و … )
  • برنامه نويسي اندرويد با زبان جاوا
  • نصب و استفاده ي کامل از کتابخانه ي Volley
  • ساخت سيستم جستجو مبتني بر سرور در اپليکيشن موبايل
  • ساخت سيستم ثبت نام و اهراز هويت
  • ساخت اسلايدر و ديگر بخش هاي گرافيکي اپليکيشن

در صورت اينکه به دنبال دوره ي آموزش پروژه محور ساخت اپليکيشن با جاوا هستيد اين دوره را حتماً ببينيد.

شما ميتوانيد بصورت کامل در اين دوره ي آموزشي از طريق لينک زير کليک کنيد

دوره ي پروژه محور ساخت سايت و اپ مارکت بازار با سورس کامل

نظرات این مطلب

تعداد صفحات : 1

درباره ما
موضوعات
لینک دوستان
آمار سایت
  • کل مطالب : 59
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • بازدید امروز : 8
  • بازدید کننده امروز : 1
  • باردید دیروز : 38
  • بازدید کننده دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 77
  • بازدید ماه : 126
  • بازدید سال : 362
  • بازدید کلی : 3635
  • <
    پیوندهای روزانه
    آرشیو
    اطلاعات کاربری
    نام کاربری :
    رمز عبور :
  • فراموشی رمز عبور؟
  • خبر نامه


    معرفی وبلاگ به یک دوست


    ایمیل شما :

    ایمیل دوست شما :



    کدهای اختصاصی